.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تقاضای محسنی‌اژه‌ای از خیر خواهان نظام

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای تاکید کرد که خیر خواهان نظام و کشور و مردم باید حتما به جریانات پس از انتخابات پایان دهند.

دادستان کل کشور درحاشیه برگزاری مراسم روز جهانی قدس گفت: روند اتفاقات پس از انتخابات در داخل نظام را به هیچ‌وجه به نفع مردم و کشور نمی‌دانم.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که در این اواخر در کشور قانون‌شکنی کردند، فرصت را برای دشمنان و بدخواهان نظام مهیا کردند و آنها نیز از این فرصت پیش آمده سوء‌استفاده کردند و مشکلاتی را نیز برای مردم و مسئولین کشور به‌وجود آوردند.

دادستان کل کشورروز قدس را یکی از روزهای بی‌نظیرو پرخیر و برکت در تاریخ اسلام خواند و یکی از اهداف مورد نظر روز قدس را وحدت ملی و وحدت همه مسلمین جهان ذکر کرد و افزود: اگر در کشور بین جناح‌ها اختلاف سلیقه،‌ اختلاف‌نظر و حتی اگر مشکلات فرعی هم وجود داشته باشد باید این اختلافات کنار گذاشته شود و به برکت این روز همه جریانات سیاسی کشور در مورد مشکلات اساسی نظام، مسائل و منافع ملی متحد شوند و در طول یک ماه پاکی که به‌واسطه روزه‌داری به‌دست آمده است، دل‌ها را به هم نزدیک کنند واجازه ندهند دشمنان بیش ازاین اختلافات سوءاستفاده کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.